שני לוחמים נוספים נפלו בקרבות ברצועה

    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on שני לוחמים נוספים נפלו בקרבות ברצועה

    הותר לפרסום שמותיהם של שני לוחמים מחטיבת הצנחנים נהרגו במהלך הקרבות עם מחבלי חמאס בצפון רצועת עזה: סמל ראשון דביר ברזני בן 20, מירושלים וסמל ינון תמיר בן 20, מפרדס חנה-כרכור, השניים נפלו בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה

    13:16
    06.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הגרמ"ה הירש: "עדיין יורים מדרום, מה הועילו חכמים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום: סמ״ר דביר ברזני הי"ד (משמאל) בן 20, מירושלים, לוחם בגדוד 890, חטיבת הצנחנים, וסמל ינון תמיר הי"ד בן 20, מפרדס חנה-כרכור, לוחם בגדוד 890, חטיבת הצנחנים, נפלו בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה.

    בתוך כך, חבר הלשכה המדינית של חמאס מכחיש את הידיעות שהתפרסמו על עסקה להחזרת החטופים. אמש גורם בחמאס מסר לערוץ אל-רע'ד המצרי, כי על פי עסקת חילופי השבויים, היום בשעה 11:00 תחל הפוגה בלחימה מול ישראל. גורמים ישראליים הגיבו כי אין סיכום על עצירה בלחימה בשלב זה.

    ועל רקע ההתקדמות לעסקת חטופים קבינט המלחמה המצומצם התכנס אמש בקריה בתל אביב. הערב ייפגשו נציגי משפחות החטופים יחד עם קבינט המלחמה המצומצם בראשות ראש הממשלה.

    דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי חשף אמש כי בית החולים שיפא' שימש כתשתית טרור אליה חטפו מחבלי חמאס אזרחים וחיילים במתקפת הפתע על ישראל בשבעה באוקטובר.

    הגרי הוסיף כי החיילת נועה מרציאנו הי"ד, הוחזקה בסמוך לבית החולים. במהלך תקיפות צה"ל ברצועה המחבל שהחזיק בה נהרג. מחבלים נוספים לקחו את מרציאנו לבית החולים שיפא שם רצחו אותה. בתיעוד שפירסם שירות הביטחון הכללי עולה כי ביום הטבח נראים מחבלי חמאס מגיעים אל שער בית החולים עם חטופים נוספים. בנוסף תועד כלי רכב צבאי בחניה של בית החולים.

    הירי לעבר ישראל נמשך. במהלך הלילה נשמעו התרעות צבע אדום במועצה האזורית שער הנגב וביישוב נתיב העשרה. אין נפגעים ולא נגרם נזק.



    0 תגובות